Foto 1

Nog 19 dagen en Navigate North gaat weer van start, het avontuur waar Team dB ook weer aan deelneemt. Net als vorig jaar is Stichting SAM een van de goede doelen waarvoor Team dB geld ophaalt.

In de voorbereidingen naar de barre tocht zijn er een aantal initiatieven waarbij geld opgehaald wordt voor de goede doelen. Zo zijn wij aanwezig geweest bij de losse verkoopdagen van Den Bleker Vuurwerk. Bij onze stand was het mogelijk informatie te krijgen over Stichting SAM en natuurlijk hadden wij de collectebus bij ons. Het was net als vorig jaar weer een groot succes.

Team dB is nu bezig met de laatste voorbereidingen voor deze tocht die start op 24 januari. Wij zullen met een SAM-team alle teams uitzwaaien en een week lang op de voet de voortgang van de tocht volgen. Op 31 januari zijn wij er natuurlijk weer om alle teams binnen te halen en de ervaringen te horen.

Foto 2