De SAM therapeuten werken en spelen tijdens het SAM Dolfijninteractie programma samen met de kinderen met educatief materiaal. Achter dit educatief materiaal zit vaak een bijzonder verhaal:

Repro & Design uit Dordrecht heeft al meerdere malen Stichting SAM ondersteunt in de realisatie van educatief materiaal ten behoeve van de uitvoering van het SAM Dolfijninteractie programma. Peter de Groot van Repro & Design heeft zijn eigen beweegredenen Stichting SAM te ondersteunen. Zo vertelt Peter de Groot:

“Mijn intentie is nooit geweest  om met een grote check op te draven. Om een goed doel te gebruiken om de bedrijfsactiviteiten commercieel uit te baten. Uiteraard hoop ik voor Stichting SAM dat bedrijven die Stichting SAM op deze manier steunen blijven komen en heel veel geld binnen brengen. Ook deze bedrijven zijn hard nodig om het werk van Stichting SAM mogelijk te maken.

Meerdere malen heb ik bij Stichting SAM in het Dolfinarium met eigen ogen gezien hoe goed het educatief materiaal dat Repro & Design belangeloos beschikbaar heeft gesteld terecht is gekomen. Educatief materiaal dat in nauwe samenwerking met SAM therapeuten Natascha Janssen en Annelot Borleffs is ontwikkeld en gerealiseerd. Te weten een klapper met picto’s en het nieuwe spelmateriaal met de illustraties van Dick Bruna. Materiaal dat de uitvoering van de SAM Dolfijntherapie ondersteunt, een therapie die voor vele mensen van grootste betekenis is. Daar draag ik graag mijn steentje aan bij door dit materiaal aan Stichting SAM beschikbaar te stellen”.

Het hele SAM team en de SAM kinderen in het bijzonder, dragen Peter de Groot van Repro & Design een heel groot warm hart toe. En bedanken hem, zijn bedrijf, voor alle prachtige materialen die hij voor Stichting SAM gerealiseerd heeft. Materiaal die van grote waarde is tijdens de uitvoering van het SAM Dolfijninteractie programma.